/SOPIMUSEHDOT
SOPIMUSEHDOT 2018-03-14T15:04:32+00:00

Sisustus Hattara | Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 28.2.2018 alkaen

 

Verkkokauppa

Sisustus Hattara (y-tunnus 2470449-1) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksaminen

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-pankki, Aktia, POP pankki, Säästöpankki, Visa (Nets), MasterCard (Nets), MobilePay, American Express (Nets), Collector Bank ja Oma Säästöpankki.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Sisustushattara toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Puhelin: 020 718 1830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7)
yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen
ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksaessasi Paytrail Oyj verkkopankin kautta, pankki- luotto- tai joustorahalla,
maksusi näkyy tilillämme välittömästi ja siten tilauksen käsittely tapahtuu nopeammin,
kuin maksu tilisiirtona ennakkomaksuna.

Lahjakortti

Maksaessasi lahjakortilla, laita lahjakortissa oleva 8- merkkinen koodi ostoskorissa kohtaan “kupongin koodi“.

Järjestelmä huomioi automaattisesti lahjakortin arvon tilauksen käsittelyssä ja laskee maksuun tulevan summan.

Collector

Collector toimituksissa paketti tulee toimittaa aina samaan laskutusosoitteeseen, jota on käytetty maksettaessa.
Näin varmistetaan, että paketti ja lasku päätyvät samaan osoitteeseen.
Collector ei vastaa luottoriskeistä mahdollisissa petostapahtumissa, mikäli pakettia ei toimiteta laskutusosoitteeseen.

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collectorin kanssa,
joka on Collector Credit AB:n laskupalvelu.
Maksutapa mahdollinen enimmillään 1000€ ostoissa.
Kun valitsette maksutavaksi Collector Lasku/Osamaksun,
niin tulette saamaan tilatut tuotteet kotiinne ennen niiden maksamista.
Voitte maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksunne pienempiin eriin.

 

Lasku erääntyy tilausta seuraavan kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta Teillä
voi olla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.
Kun valitsette laskulla tai osamaksulla maksamisen, voitte tilata ainoastaan vakituiseen
osoitteeseenne ja Teidän pitää olla täyttänyt 20 vuotta tilauksen yhteydessä.
Laskun saadessanne voitte valita 24 kuukauden osamaksun maksamalla vähimmäissumman,
joka ilmenee laskustanne. Osamaksun korko on 1,6% kuukaudessa, mikä vastaa 19,20% nimellistä vuosikorkoa.
Osamaksulla maksettaessa veloitetaan lisäksi tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa.
Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja
maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6% kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.
Saatte täydelliset ehdot Collector Lasku/Osamaksusta seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät TÄÄLTÄ
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät  TÄÄLTÄ
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät TÄÄLTÄ

COLLECTOR laskusta lisätietoa saat TÄÄLTÄ

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

 

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena.

– Muulloin toimituskulut ovat

– MATKAHUOLTO 6,90€

– POSTI ECONOMY PAKETTI 7,90 €

– POSTI SMARTPOST 7,90€

– LAHJAKORTIN OSTO 1€

– KIRJETOIMITUS 2,90€ 

– NOUTO SISUSTUSHATTARA LIIKKEESTÄ – 0€

 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-4 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

 

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Huom! Hygienia tuotteilla ei ole vaihto eikä palautus oikeutta.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusaika lasketaan tilauksen noutamisesta matkahuollon- postin asiamiespisteestä.
Otathan AINA ensin yhteyttä ennen tuotepalautustasi sähköpostitse info@sisustushattara.fi
Palautus ilmoitus tuotepalautuksesta on tehtävä 14vrk:n sisällä tilauksen noutamisesta.
Tuote palautus on AINA tehtävä 14 vrk:n sisällä palautusilmoituksen tekemisestä. Veloitamme palautuskuluista 5,90€

Palautuksen on rekisteröidyttävä postin kuljetukseen 14vrk sisällä palautusilmoituksesta.
Jos palautat tuotteen, jonka mukana on tullut kaupanpäällinen on myös kaupanpäällinen palautettava.
Elintarvikkeilla ei ole palautusoikeutta.

Palautettava tuote tulee olla käyttämätön, täysin virheetön ja alkuperäispakkauksessaan.

Mikäli palautettavia tuotteita on useampia, tulee ne AINA palauttaa yhtenä pakettina / kollina.

Mielellämme annamme tarkempia tietoja ja lisäkuvia sähköpostitse tai WHATSAPP puhelimen kautta,

välttääksemme palautukset. Tuotevaihdoissa veloitetaan toimitusmaksu 5.90 € uuden toimituksen lähettämisestä.

 

Huomioithan että matkahuolto ja posti säilyttää tilauksesi toimipisteessä rajallisen ajan.
Matkahuollon ja postin kautta noutamatta jääneistä tilauksista peritään koko toimitusmaksu.

 

Palauttaessasi tuotteita, toimi näin:

Matkahuollon kautta palauttaessasi tuotteita tarvitset palautuskoodin 9532208

Tilauksesi maksutavasta riippumatta pyydämme maksamaan palautuskulut aina etukäteen tilillemme 
Sisustushattara  FI 25 4260 0010 1344 16 (IBAN)  
Maksaessasi palautusmaksua 5,90€, kirjoita viestikenttään  asiakaspalautus maksu tilaukseen xxxxx (tilausnumerosi).

Palauta tuote asiakaspalautuksena Sisustushattaralle, huolellisesti pakattuna, yhtenä pakettina.
Liitä toimitukseen lähetyslista sekä tarvittaessa tilinumerosi rahapalautusta varten.

Palautusosoite:
Sisustus Hattara
Metsämiehenkuja 3
01900 Nurmijärvi


Kun palautus on hyväksytty, tuotteen hinta vähennetään laskultasi tai raha palautetaan suoraan tilillesi.

 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse info@sisustushattara.fi

Mikäli tuote on vaurioitunut matkahuollon- tai postin kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös tuotteen noutopisteeseen.